بسیج دانشجویی سما رشت

نشریه - اخبار بسیج دانشکده سما رشت

بسیج دانشجویی سما رشت

نشریه - اخبار بسیج دانشکده سما رشت

ارایه‌ سرویس اینترنت پرسرعت در دفاتر خدمات ارتباطات

شرکت‌های ندا که خدمات اینترنت پرسرعت ارائه می‌دهند و یا شرکت‌های ISP وISDP می‌توانند در قالب قراردادی دو طرفه با دفاتر خدمات ارتباطی یا دفاتر خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات به واگذاری سرویس‌ها و خدماتشان توسط این دفاتر اقدام کنند.


علی نادی‌پور معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب و اینکه شان نزول دفاتر خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات طبیعتا ارائه‌ سرویس و خدمات و ارائه‌ هر نوع خدمتی در حوزه‌ ارتباطات و فناوری اطلاعات است، اظهار کرد: شرکت‌های ندا که خدمات اینترنت پرسرعت ارائه می‌دهند و یا شرکت‌های ISP وISDP می‌توانند در قالب قراردادی دو طرفه با دفاتر خدمات ارتباطی یا دفاتر خدمات ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات به واگذاری سرویس‌ها و خدماتشان توسط این دفاتر اقدام کنند.

وی گفت: این دفاتر به عنوان پیشخوان محسوب می‌شوند و هر شرکتی که درخواستی در زمینه‌ ارائه سرویس‌هایش در حوزه‌ ICT داشته باشد، باید درخواست خود را به این دفاتر ارائه دهد تا آنها نیز در قالب این قرارداد به ارایه‌ سرویس و خدمات مرتبط به مردم بپردازند.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات یادآور شد: بنابراین بنا به درخواست شرکت‌ها، دفاتر خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌توانند به واگذاری و ارائه‌ خدمات اینترنت پرسرعت نیز اقدام کنند. او تصریح کرد: درآمد دفاتر در رابطه با فعالیت در این زمینه در قالب همین قرارداد مشخص می‌شود که شرکت‌ها برای انجام این کار درصدی را به دفاتر می‌پردازند که این موضوع به عهده‌ی خود طرفین است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد