بسیج دانشجویی سما رشت

نشریه - اخبار بسیج دانشکده سما رشت

بسیج دانشجویی سما رشت

نشریه - اخبار بسیج دانشکده سما رشت

همکاری Nokia Siemens با China Mobile

سرویس اخبار خارجی ایتنا- شرکت مخابراتی Nokia Siemens، از انتخاب اپراتور تلفن‌همراه China Mobile برای گسترش خدمات خود در زمینه سرویس ارتباطی بی‌سیم GPRS خبر داد.


این دو شرکت مخابراتی با امضای قرارداد در زمینه گسترش خدمات رادیویی و شبکه‌ای، قصد دارند فعالیت خود را در راه‌اندازی سرویس‌های ارتباطی افزایش دهند.

طی اجرای این توافق‌نامه بین شرکت‌ مخابراتی Nokia Siemens و China Mobile، اپراتور چینی China Mobile قرار است ظرفیت هسته مرکزی شبکه مخابراتی Nokia Siemens را ارتقا دهد و از این طریق، سرویس‌های خدمات اطلاعاتی روی این شبکه را راه‌اندازی کند.

به گفته مسؤولان شرکت مخابراتی Nokia Siemens، طی ماه آگوست سال آینده که زمان برگزاری مسابقات المپیک فرا می‌رسد، میلیون‌ها مشترک تلفن‌همراه جدید به این شبکه مخابراتی متصل می‌شوند که در حال حاضر، امکان خدمات رسانی به این تعداد از کابران برای دریافت اطلاعات به صورت به‌روز شده و امکان برقراری ارتباط بین مشترکان وجود ندارد.

شرکت مخابراتی China Mobile نیز با افزایش هزینه کاربران، قصد دارد ارتقای سیستم‌های ارتباطی و راه‌اندازی شبکه‌های نوین را روی اپراتور خود جبران کند. Nokia Siemens نیز در نظر دارد تا با افزایش تعداد مشترکان خود و بالابردن هزینه مکالمات مشترکان، مبالغ دریافتی خود را افزایش و سرویس‌های ارتباطی و اطلاعاتی را گسترش دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد