بسیج دانشجویی سما رشت

نشریه - اخبار بسیج دانشکده سما رشت

بسیج دانشجویی سما رشت

نشریه - اخبار بسیج دانشکده سما رشت

سمینار زمستانی سازگار‌ارقام برگزار شد

 شرکت سازگارارقام سمینار زمستانی خود را در شهر شیراز و با حضور چشمگیر فعالان انفورماتیک آن شهر برگزار کرد.


در خلال این سمینار که در دو بخش دولتی و خصوصی و با هدف معرفی کردن محصولات سازگار ارقام و ارائه راهکارهای نوین برگزار شده بود، خبر از ورود مادربردهای جدید Elite Group و همچنین کارت گرافیک جدید XFX به بازار ایران داده شد.

عباس گنج خانی از بخش R&D شرکت سازگار ارقام با معرفی آخرین پردازنده‌های گرافیکی ارائه شده توسط Nvidia ،جدیدترین کارت‌های گرافیک XFX که مبتنی بر این چیپ‌ست‌ها می‌باشند را مورد بررسی قرار داد.

در ادامه این سمینار بهروز اصلاحی مدیر تبلیغات سازگار ارقام با اشاره به این موضوع که طی 10 سال گذشته 100 کمپانی در زمینه تولید مادربرد فعالیت داشته و هم اکنون تعداد تولیدکنندگان مطرح به 4 شرکت رسیده است گفت: طی 10 سال گذشته، پیشرفت پرشتاب ارائه تکنولوژی‌های جدید و تغییر سریع المان‌های اصلی تولید مادربرد باعث شد تا شرکت‌های تولیدکننده مادربرد در صدد ادغام با یکدیگر برآیند تا بتوانند از یک سو جوابگوی بازار مصرف باشند و از سوی دیگر بتوانند خود را به پشتوانه گروهی بزرگ‌تر با این سرعت شتاب‌دار تکنولوژی وفق دهند. از این روی در حال حاضر تنها 4 شرکت اصلی در زمینه تولید مادربرد فعالیت می‌کنند.

در ادامه اصلاحی به معرفیS&P پرداخت و با شمردن 2500 عضو این موسسه آن را بزرگ‌ترین شبکه فروش صنعت انفورماتیک معرفی کرد. او همچنین با اشاره به آخرین اخبار درج شده در سایت S&P خبر از رشد چشمگیر جایگاه مادربرد Elite Group داد که پس از گیگابایت و ایسوس رتبه سوم را در ایران از لحاظ میزان فروش و حجم درخواست از آن خود کرده است.

در ادامه این سمینار حسین امدادیان از بخش نوت‌بوک سازگار ارقام با استناد به گزارشات درج شده در سایت‌های معتبر جهان، رتبه‌بندی برترین تولیدکنندگان کامپیوتر اعم از PC و NOTEBOOK بر اساس تعداد تولید و میزان فروش جهانی را چنین عنوان کرد: Hp با 2/19 درصد در صدر قرار دارد و به ترتیبAcer، Dell، Toshiba و Lenovo رتبه‌های بعدی را در دست دارند.

او همچنین با معرفی پنج مارک تجاری اصلی رم در ایران به طول عمر مفید رم‌ها و تکنولوژی‌های به کار رفته در آنها اشاره کرد. گفتنی است اصلی‌ترین پیام ارائه شده در این سمینار به کاربران این بود که در جایی که برای یک PC مبلغی بیش از ششصد هزار تومان هزینه می‌شود به صرفه است نوت‌بوک خریداری شود زیرا کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند تا سال 2010 نوت‌بوک جای PC را خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد