بسیج دانشجویی سما رشت

نشریه - اخبار بسیج دانشکده سما رشت

بسیج دانشجویی سما رشت

نشریه - اخبار بسیج دانشکده سما رشت

ارایه برنامه‌های آموزشی سال 2008 به ITU

به گزارش ایتنا - سرپرست دانشکده پست و مخابرات گفت: در ادامه برنامه‌های آموزشی که در قالب یادداشت تفاهمی که سال گذشته میان ایران و ITU منعقد شده بود، دومین دوره مدیریت طیف در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

 ایتنا به نقل از روابط‌عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، غلامعلی حسنی صدر اظهار داشت: در ادامه برنامه‌های آموزشی منطقه‌ای، برنامه‌های سال 2008 به اتحادیه جهانی مخابرات ارایه شد.

وی افزود: بر اساس این برنامه، طی سال جاری میلادی،چهار دوره آموزشی مدیریت طیف در مجتمع آموزشی فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد. رئیس دانشکده پست و مخابرات خاطر نشان کرد: دو دوره از دوره‌های آموزشی مدیریت طیف به صورت مجازی و دو دوره نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.
حسنی صدر گفت: نخستین دوره مجازی مدیریت طیف در سال 2008، از ابتدای بهمن ماه جاری آغاز می شود که به مدت شش هفته ادامه خواهد داشت. وی ادامه داد: کلاس فوق 60 ساعت آموزشی است که در حال حاضر، فراخوان برگزاری آن روی سایت اتحادیه جهانی مخابرات قرار دارد.
حسنی صدر با بیان این مطلب که تا 10 روز دیگر مهلت ثبت نام این دوره‌ها به پایان خواهد رسید تصریح کرد: این دوره‌ها برای کارشناسان منطقه آسیا و اقیانوسیه برگزار می‌شود. وی تاکید کرد: هم اکنون، محتوای آموزشی این دوره توسط اساتید و کارشناسان ایرانی آماده شده است.

سرپرست دانشکده پست و مخابرات با اشاره به دوره‌های دیگری که در سال 2008 برگزار می‌شود، اظهار داشت: دوره دوم این کلاس‌ها در اسفندماه جاری به مدت یک هفته و به صورت حضوری در مجتمع بین المللی آموزشی فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود.

سرپرست دانشکده پست و مخابرات با بیان این مطلب که دوره چهارم این کلاس‌ها به صورت مجازی خواهد بود گفت: این دوره 60 ساعت آموزشی است که در مهر ماه سال 87 به مدت شش هفته برگزار می‌شود که پس از برگزاری این دوره‌ها،‌ تمامی تعهدات به ITU عملی خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد