بسیج دانشجویی سما رشت

نشریه - اخبار بسیج دانشکده سما رشت

بسیج دانشجویی سما رشت

نشریه - اخبار بسیج دانشکده سما رشت

ابلاغ تاییدیه‌ نهایی تولید انبوه آنتن تلفن‌همراه از سوی رگولاتور

به گفته‌ مدیر پروژه‌ کنسرسیوم توسعه‌ شبکه‌ ارتباطات سیار، تاییدیه‌ی نهایی تولید انبوه آنتن در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حال بررسی است که تا چند روز آینده توسط سازمان تنظیم مقررات صادر و ابلاغ می‌شود.


منصور کبیری رهنی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: تست‌های آزمایشی و میدانی آنتن‌های BTS به اتمام رسیده و گزارشات آن نیز به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه شد که کار تولید انبوه بعد از نهایی شدن گزارش در سازمان آغاز شد.

وی ادامه داد: تولید انبوه برای BTSها و برای 400 دستگاه شروع شده و در دو خط تولید فعالیت می‌کند و تولید آنتن‌ها نیز در یک خط تولید آغاز شده اما خروجی آن به صورت آزمایشی است و این کار به آرامی صورت می‌گیرد.

مدیر پروژه‌ کنسرسیوم توسعه‌ شبکه‌ ارتباطات سیار یاد آور شد: برای نصب این آنتن‌ها مذاکراتی با شرکت ارتباطات سیار برای تعیین محل آن‌ها انجام شده و منتظر ابلاغ این موضوع از طرف این شرکت هستیم.

وی درباره‌ تولید تجهیزات رادیویی، با بیان این که تست میدانی این تجهیزات هنوز به اتمام نرسیده است اظهار کرد: تولید و تحقیق پیرامون تجهیزات رادیویی در فرکانس‌های 18، 23 و 38 برای نخستین بار در کشور در حال انجام است و به زودی این تولیدات آغاز می‌شود که این تجهیزات در فرکانس‌های مذکور است و تست آزمایشگاهی تجهیزات رادیویی در فرکانس 18 به اتمام رسیده و تست میدانی آن آغاز شده است.

او یادآور شد: در تلاشیم تا خط تولید تجهیزات مختلف را به موازات یکدیگر پیش ببریم و هر جا که تولید انجام شد کار نصب نیز به دنبال آن انجام شود و نیازها نیز به همین ترتیب تعیین شده که بعد از نصب آنتن‌ها تجهیزات رادیویی مورد نیاز نصب و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی در پایان یادآور شد: کنسرسیوم تولیدات شش میلیون تجهیزات تلفن همراه، متعهد به تولید سه هزار و 566 سایت BTS ، شصت سیستم BSC و مرکز کنترل OMC، دو هزار و 255 لینک رادیو و ملحقات آن است که تمام آن‌ها در داخل کشور طراحی و ساخته می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد