بسیج دانشجویی سما رشت

نشریه - اخبار بسیج دانشکده سما رشت

بسیج دانشجویی سما رشت

نشریه - اخبار بسیج دانشکده سما رشت

نرم‌افزار TraCS به ماموران پلیس کمک می‌کنند

در حال حاضر حدود 20 ایالت در آمریکا از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند و بر اساس آخرین مطالعات انجام شده، از زمان ورود این نرم‌افزار میزان اشتباهات ماموران پلیس چندین برابر کاهش یافته است. همکاران سیستم - ماموران پلیس در ایالت پنسیلوانیای آمریکا تاکنون مجبور بودند برای هر تصادف در سطح شهر، صفحات چاپی را به صورت دستی پر کنند.
اگر این تصادفات مجروح و یا کشته نیز به همراه داشت، این ماموران مجبور بودند بیش از 30 صفحه را پر کنند که این کار زمان زیادی از آن‌ها می‌گرفت.
اما بر اساس اخبار رسیده، پلیس ایالتی پنسیلوانیا هم‌اکنون می‌تواند با یک نرم‌افزار جدید تصادفات را به صورت دیجیتالی گزارش دهد.

این نرم‌افزار TraCS نام گرفته و به صورت اختصاصی برای سیستم‌های عبور و مرور در خیابان و تخلفات در سطح شهر طراحی شده است.

در حال حاضر حدود 20 ایالت در آمریکا از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند و بر اساس آخرین مطالعات انجام شده، از زمان ورود این نرم‌افزار میزان اشتباهات ماموران پلیس چندین برابر کاهش یافته است.

این طور که گفته می‌شود، در این سیستم جدید ماموران پلیس تنها نام، نام‌خانوادگی و نوع تخلف فرد را وارد می‌کنند و بقیه اطلاعات به صورت خودکار پر می‌شود.

دستگاهی که این نرم‌افزار روی آن نصب شده است،‌ نقشه آنلاین شهر را در اختیار ماموران پلیس قرار می‌دهد و به صورت لحظه‌ به لحظه موقعیت آن‌ها را مشخص می‌کند.

دولت آمریکا امیدوار است در ماه‌های آینده این نرم‌افزار را به صورت رسمی در تمام ایالت‌های خود به کار بندد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد